انجمن مدیران ساختمان

11788
آتش سوزی محل جمع آوری ضایعات چوب و علف های خشک
تاریخ : 1398/7/17 12:12: کد خبر : 11788
آتش سوزی گسترده مقدار زیادی چوب، ضایعات درختان و علف های خشک در حوالی خیابان شیخ بهایی تهران شب گذشته با تلاش آتش نشانان سه ایستگاه مهار و خاموش شد.
آتش سوزی محل جمع آوری ضایعات چوب و علف های خشک
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام وقوع آتش سوزی در فضای سبز حاشیه این خیابان، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله ساعت 21:05 شب گذشته آتش‌نشانان ایستگاه های 49، 43 و 108 را به خیابان شیخ بهایی، شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی روانه كرد.
محمد پناهی معاون منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت، دراین باره گفت: در قطعه زمینی به وسعت 5000 مترمربع، مقادیر زیادی شاخه های درختان هرس شده بر روی هم دپو شده بود که به هنگام رسیدن آتش نشانان محل جمع آوری چوب ها کاملا شعله ور شده و دود و آتش زیادی از این مکان به آسمان زبانه می کشید.
وی با اشاره به این که دود حاصل از آتش سوزی در حال سرایت به منازل مسکونی در حاشیه این محل بود، افزود: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات لوله های آبرسانی از چند جهت مشغول خاموش کردن شعله های آتش شده و با مهار به موقع آتش از گسترش بیشتر و نیز سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.
پناهی مدت عملیات مهار و خاموش کردن این آتش سوزی را چهار ساعت ذکر کرد واظهار داشت: آتش نشانان پس از لکه گیری کامل محل آتش سوزی و تحویل محل به عوامل شهرداری جهت جمع آوری ضایعات به مأموریت خود پایان دادند.
معاون عملیات منطقه دو آتش نشانی در مورد علت بروز این حادثه گفت: هم اکنون کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال تحقیق و بررسی دلایل وقوع این آتش سوزی هستند.م2
عکس: سعید حسنی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119280