انجمن مدیران ساختمان

11839
مهار شعله های آتش در ساختمان مسکونی 10 طبقه
تاریخ : 1398/8/14 14:35: کد خبر : 11839
آتش سوزی در یک منزل مسکونی در ساختمان 10 طبقه واقع درسعادت آباد، خیابان مطهری شمالی با حضور نیروهای آتش نشانی مهار و خاموش شد.
مهار شعله های آتش در ساختمان مسکونی 10 طبقه
به گزارش پایگاه خبری 125، همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، آتش نشانان ایستگاههای 25، 58 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 9 صبح امروز خود را به محل حادثه رساندند.
به گفته جواد بداغی رئیس ایستگاه 25 آتش نشانی تهران، قسمت اتاق خواب یک واحد مسکونی در طبقه ششم ساختمان 10طبقه ای دچار آتش سوزی شد.
وی با اعلام این که آتش در حال گسترش به سایر بخش های این آپارتمان بود، در ادامه گفت: آتش نشانان به سرعت پس از قطع جریان اصلی برق و گاز محل حادثه، با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و با تلاش همه جانبه، شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی با حضور به موقع خود از سرایت شعله های آتش به سایر نقاط آپارتمان جلوگیری کردند.
وی علت بروز این آتش سوزی را از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در حال بررسی ذکر کرد و افزود: نیروهای آتش نشانی پس از خاموش کردن آتش سوزی دودهای ناشی از این آتش سوزی را به وسیله فن های مخصوص به بیرون و فضای باز تخلیه کردند.م2
عکس: سعید حسنی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119451