انجمن مدیران ساختمان

11855
مهار آتش در انبار لوازم بهداشتی یک مجتمع اقامتی
تاریخ : 1398/8/21 13:52: کد خبر : 11855
وقوع آتش سوزی در انبار لوازم بهداشتی و ملحفه و پتو یک هتل، با حضور آتش نشانان به خیر گذشت.
مهار آتش در انبار لوازم بهداشتی یک مجتمع اقامتی
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی بروز این آتش سوزی و تماس شهروندان با سامانه 125، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاههای 18 و 40 به همراه گروه امداد و نجات 14 و خودروی نردبان هیدرولیکی و نیزخودروی حامل دستگاه تنفسی در ساعت 09:59 دقیقه صبح امروز به خیابان سمیه اعزام شدند.
بنا به اظهار علیرضا جبارزاده معاون عملیات منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران ؛ انباری به وسعت 30 مترمربع مملو از ملحفه و پتو و لوازم بهداشتی در طبقه سوم یک هتل 5 طبقه دچار آتش سوزی شد و شعله های آتش به سرعت از طریق راه پله ها در حال سرایت به سایر طبقات بود.
وی با اشاره به انتشار دود ناشی از این آتش سوزی در طبقات، افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، اقدام به تخلیه نفرات داخل ساختمان کردند و با بکارگیری تجهیزات فردی، خاموش کننده و لوله های آبدهی عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
جبارزاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک ازافراد حاضر در این هتل آسیبی نرسید و همه کارکنان، خدمه و مسافران به موقع از ساختمان خارج شدند.
وی با اعلام این که علت این حادثه از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه درحال بررسی است، اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی در کوتاه ترین زمان ممکن این آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و همچنین از سرایت آن به قسمت های دیگر این مجتمع اقامتی جلوگیری به عمل آوردند.م5



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119497