انجمن مدیران ساختمان

1187
واحد مسکونی در حال ساخت گرفتار آتش شد
تاریخ : 1397/10/11 16:10 کد خبر : 1187
یک واحد مسکونی در یک ساختمان 5 طبقه درحال ساخت دچار آتش سوزی شد و خساراتی ببار آمد.
واحد مسکونی در حال ساخت گرفتار آتش شد
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی بروز این آتش سوزی و تماس های شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 13:51 روز گذشته بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاههای 55 و 102 را به محل حادثه واقع در بزرگراه ستاری، خیابان باهنر، خیابان هجرت اعزام کرد.
ابراهیم نادرپور رئیس ایستگاه 102 سازمان آتش نشانی تهران گفت: اتاق خواب یکی از واحد ها در طبقه اول یک ساختمان 5 طبقه 25 واحدی در دست ساخت که لوازم و وسایل زیادی در آن قرار داشت، ناگهان دچار آتش سوزی شد.
وی با اعلام این که دود زیادی داخل ساختمان را فرا گرفته بود، افزود: آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حضور یافتند و پس از قطع برق و گاز ساختمان، باتجهیز کردن خود به دستگاه تنفسی درمیان دود و آتش به داخل اتاق خواب این واحد مسکونی نفوذ کرده و با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و لوله آبرسان به خاموش کردن آتش اقدام کردند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی در ادامه ابراز داشت: نیروهای آتش نشانی پس از تلاش فراوان توانستند آتش را خاموش کرده و از سرایت آن به دیگر نقاط جلوگیری کنند.
نادرپور علت وقوع این آتش سوزی را از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی ذکر کرد و گفت: خوشبختانه دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.م1
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117194