انجمن مدیران ساختمان

1196
نجات پنج کارگر از میان دود وآتش
تاریخ : 1397/10/17 15:50 کد خبر : 1196
آتش سوزی ساختمان در حال احداث در خیابان دهم سعادت آباد، نیروهای آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.
نجات پنج کارگر از میان دود وآتش
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک ساختمان نیمه کاره، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 25، 124 و گروه امداد و نجات 3 را به همراه خودروهای پشتیبان نردبان، خاور تنفسی و تشک نجات ساعت 17:50 عصر دیروز به سعادت آباد، خیابان دهم رهسپار کرد.
داود علیاری رییس ایستگاه 124 آتش نشانی در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان هفت طبقه در حال احداث مشاهده می شد که مقدار زیادی از یونولیت به کار رفته در قسمت سقف طبقه چهارم این کارگاه ساختمانی آتش گرفته و دود بسیار غلیظی محوطه ساختمان نیمه کاره را در بر گرفته بود.
وی با بیان اینکه شعله های آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر ساختمان در حال احداث بود، افزود: نیروهای آتش نشانی بی درنگ جریان برق و گاز محل حادثه را قطع کردند و با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند.
علیاری خاطرنشان کرد: آتش نشانان با حضور به موقع خود آتش سوزی را مهار کرده و از بروز خسارت به قسمت های دیگر کارگاه ساختمانی جلوگیری به عمل آوردند.
وی افزود:در این عملیات، پنج کارگر محبوس شده بودند که با همت آتش نشانان به سلامت از محل آتش سوزی خارج شدند.م2
عکس: سعید حسنی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117243