انجمن مدیران ساختمان

1246
کارگاه مبل سازی در آتش سوخت
تاریخ : 1397/11/27 12:41 کد خبر : 1246
کارگاه تولیدی مبلمان و مصنوعات چوبی در خیابان جمهوری اسلامی صبح امروز آتش گرفت.
کارگاه مبل سازی در آتش سوخت
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 6:36 صبح امروز با تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 و اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی کارگاه مبل سازی ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 118 و 52 را به همراه بالابر هیدرولیکی و خودروی حامل دستگاه های تنفسی به خیابان جمهوری اسلامی، بالاتر از چهارراه گلشن اعزام کرد.
به گفته علیرضا جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران، محل حادثه یک ساختمان سه طبقه مسکونی به بود که زیرزمین آن تغییر کاربری داده و به کارگاه مبل سازی تبدیل شده بود.
وی با اعلام اینکه آتش سوزی در زمان تعطیلی این کارگاه رخ داد، افزود: با رسیدن به محل حادثه شعله های آتش از داخل کارگاهی به مساحت 60 متر مربع به بیرون زبانه می کشید و آتش در حال سرایت به طبقات بالاتر بود.
جبارزاده تصریح کرد: دود حاصل از آتش سوزی به طبقات بالا نفوذ کرده بود ولی با اطلاع رسانی خوب همسایگان به یکدیگر، قبل از رسیدن آتش نشانان، همه ساکنین از ساختمان خارج شده بودند.
این فرمانده آتش نشانی در مورد چگونگی مهار این آتش سوزی گفت: با توجه به وجود مقادیرزیادی مواد سریع آتش گیر، آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله های آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند ودر مدت زمان کوتاهی، آتش سوزی را به طور کامل مهار و خاموش کردند و از سرایت آن به واحد های مسکونی در طبقات بالای این کارگاه و كارگاه های همجوار جلوگیری به عمل آوردند.
گفتنی است: خوشبختانه این حادثه مصدوم در بر نداشت و علت آن از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.م5
عکس: مصطفی باقری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117547