انجمن مدیران ساختمان

12466
آتش سوزی ساختمان مسكونی در نبود ساكنان
تاریخ : 1398/9/10 15:28: کد خبر : 12466
آشپزخانه یک واحد مسکونی در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در نبود مالک و ساکنان آن مقار ظهر امروز دچار آتش سوزی شد.
آتش سوزی ساختمان مسكونی در نبود ساكنان
به گزارش پایگاه خبری 125، در ساعت 12:42 دقیقه ظهر امروز در پی تماس تلفنی همسایگان با سامانه 125 و اطلاع رسانی از مشاهده خروج دود از داخل یك واحدمسكونی واقع در فلكه دوم دولت آباد، خیابان بهشتی كوچه موسی ابن جعفر، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 14، 79 و گروه امداد ونجات 17 به همراه خودروهای ویژه حمل نردبان، دستگاه تنفسی و تشك نجات این سازمان را به محل حادثه اعزام كرد.
رضا هاشمی شال معاون عملیات منطقه هفت سازمان آتش نشانی دراین باره گفت: یک واحد مسکونی درطبقه چهارم ساختمان مسكونی چهار طبقه ای از قسمت آشپزخانه آن به علت نامشخصی طعمه آتش سوزی شد به گونه ای که هرآن احتمال می رفت شعله های آتش به قسمت های دیگر این منزل سرایت کند.
وی اضافه کرد: بنا بر اظهار شاهدین مبنی براحتمال محبوس شدن ساكنان در منزل مذكور، آتش نشانان به سرعت مشغول عملیات شدند و پس از قطع برق و گاز منزل مسكونی، وارد ساختمان شده و بعداز جستجوی كامل این واحد مسکونی خوشبختانه شخص محبوس شده ای پیدا نشد.
معاون عملیات منطقه هفت آتش نشانی خاطر نشان كرد: نیروهای آتش نشانی پس از اطمینان از نبود افراد در داخل ساختمان و همچنین مهار کامل شعله های آتش، دودهای حاصله را به وسیله فن قوی به بیرون از ساختمان تخلیه كردند.
گفتنی است علت بروز این آتش سوزی توسط كارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.م7
عکس: امیر واحدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119605