انجمن مدیران ساختمان

12506
مهار آتش در پارکینگ ساختمان مسکونی در غرب تهران
تاریخ : 1398/11/12 13:9: کد خبر : 12506
آتش سوزی دو دستگاه خودرو سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی در خیابان پونک، با تلاش به موقع سه گروه از آتش نشانان مهار و خاموش شد.
مهار آتش در پارکینگ ساختمان مسکونی در غرب تهران
به گزارش پایگاه خبری 125، پس از اطلاع رسانی این حادثه به ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 55 و 94 به همراه گروه امداد و نجات 19و خودروهای پشتیبانی ساعت 05:48 دقیقه صبح امروز به محل حادثه در خیابان پونک، خیابان ایران زمین شمالی اعزام شدند.
عباس عادل فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: دو دستگاه خودروسواری در طبقه منفی دو در قسمت پارکینگ ساختمان پنج طبقه مسکونی دچار آتش سوزی شده و لحظاتی بعد دود بسیار غلیظ حاصل از این آتش سوزی ساختمان را در بر گرفته بود.
وی با اشاره به انتشار شدید دود در فضای پارکینگ و راه پله ها، افزود: آتش نشانان بی درنگ با بستن دستگاه های تنفسی در میان دود سیاه وارد طبقه منفی دو ساختمان شدند و با استفاده از لوله های آبرسان آتش نشانی و خاموش کننده های دستی به مقابله با آتش خودرو پرداختند و توانستند با مهار سریع این آتش سوزی، از گسترش بیشتر آن جلوگیری کنند.
عادل تصریح کرد: گروهی دیگر از آتش نشانان به طبقات فوقانی رفتند و ساکنانی که در داخل ساختمان در میان دود گرفتار شده بودند را به بیرون از ساختمان هدایت کردند.
وی افزود: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان مسکونی آسیب جانی نرسید.م1
عکس: منطقه سه عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120054