انجمن مدیران ساختمان

1329
جبران زحمات آتش نشانان ایثارگر، رعایت اصول ایمنی در چهارشنبه سوری از سوی شهروندان است
تاریخ : 1397/12/6 15:58: کد خبر : 1329
با توجه به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه سوری ما اگر قدر می خواهیم قدردان زحمات آتش نشانان باشیم و از آسیب های جسمی جلوگیری کنیم وقت آن رسیده است که برای جبران تلاش این عزیزان، در این ایام به توصیه های ایمنی آتش نشانان توجه بیشتری نمائیم و شهرمان را در مقابل همه حوادث ایمن کنیم.
جبران زحمات آتش نشانان ایثارگر، رعایت اصول ایمنی در چهارشنبه سوری از سوی شهروندان است
به گزارش پایگاه خبری 125، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به حادثه ساختمان پاسکو در چهارمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری افزود: این ساختمان با 51 سال قدمت و حدود 670 بنگاه اقتصادی، تجاری و تولیدی و با 51 سال درآمد برای خانواده های زیاد، آیا لازم نبود برای استمرار این فعالیت های اقتصادی و درآمدها دست کم نیم درصد خرج ایمنی آن می شد؟
وی تاکید کرد: معتقدم وقت آن رسیده است که مردم به عنوان استفاده کنندگان از خدمات آتش نشانان، در زمینه ایمنی تلاش کنند و آنان نیز برای ایمن سازی محل کار و زندگی خود گام بردارند.
نجار افزود: بار روانی که بعد از هر آتش سوزی برای آسیب دیدگان آن ایجاد می شود قطعا آثار زیان بار آن، تا سالها بعد بر روی فرد و خانواده وی و در نهایت جامعه خواهد ماند.
وی بیان داشت: اگر مردم مسائل ایمنی را رعایت کنند و اگر ما به عنوان متولی ایمنی بتوانیم جامعه را به سوی ایمن شدن سوق دهیم بالاترین کار را در راستای کاهش حوادث و آثار زیانبار آن انجام داده ایم.
وی در پایان تصریح کرد: چنانچه ساختمان های ما از ابتدا ایمن ساخته شود و مهندسان ساختمان، نظارت دقیق و جدی به روند ساخت و ساز داشته باشند در صورت وقوع هر گونه ای حادثه ای از جمله زلزله، دیگر آسیبی به ساکنان نخواهد رسید.



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117634