انجمن مدیران ساختمان

13636
آتش سوزی یک منزل مسکونی در جنت آباد شمالی
تاریخ : 1398/11/8 12:2:0 کد خبر : 13636
طبقه اول یک ساختمان سه طبقه مسکونی عصر دیروز طعمه آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان از گسترش آتش در داخل منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد.
آتش سوزی یک منزل مسکونی در جنت آباد شمالی
به گزارش پایگاه خبری 125، نیروهای آتش نشانی دراین حادثه توانستند ضمن خاموش کردن به موقع این آتش سوزی، ساکنان این منزل مسکونی را به سلامت از داخل ساختمان تخلیه کنند.
بر اساس این گزارش، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 16:24دقیقه عصر روز گذشته با دریافت خبر بروز آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی واقع در جنت آباد شمالی خیابان کوروش شرقی بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 94 را روانه محل حادثه کرد.
عباس رحیمی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: در یک منزل مسکونی درطبقه اول یک ساختمان سه طبقه دارای سه واحد مسکونی، مقداری لوازم و وسایل در قسمت اتاق خواب آن به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد و دود حاصل از سوختن وسایل منزل هم به سرعت تمام این واحد مسکونی و راهرو ساختمان را فرا گرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به این که انتشار شدید دود، جان ساکنان ساختمان را تهدید می کرد، آتش نشانان به سرعت پس از قطع برق و گاز ساختمان با استفاده از لوله های آبرسانی به مهار آتش پرداختند.
رحیمی در ادامه اظهار داشت: گروه دیگری از آتش نشانان همزمان به داخل واحد مسکونی و پشت بام ساختمان رفته و افرادی را که نیاز به کمک داشتند از میان دود خارج و به فضای باز منتقل کردند.
وی با اعلام این که در این حادثه به هیچ یک از ساکنان آسیب جانی نرسید، تصریح کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل شعله های آتش با استفاده از دستگاه فن های قوی، دودهای انتشار یافته در ساختمان را به بیرون تخلیه کردند.
گفتنی است علت وقوع این آتش سوزی از طرف کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.م1
عکس: امیر احمدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120037