انجمن مدیران ساختمان

13654
آتش سوزی شبانگاهی سه خودرو در پارکینگ ساختمان مسکونی
تاریخ : 1398/11/16 13:45 کد خبر : 13654
آتش سوزی سه دستگاه خودروی سواری در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در میدان ابوذر، خسارت مالی بر جای گذاشت.
آتش سوزی شبانگاهی سه خودرو در پارکینگ ساختمان مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی بروز آتش سوزی در یک پارکینگ ساختمان مسکونی و تماس ساکنان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 00:9 بامداد امروز آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه در میدان ابوذر، خیابان فریدون احمدی اعزام کرد.
داود قلی زاده معاون منطقه 4 عملیات با اشاره به حضور نیروهای اولیه در کمتر از زمان چهاردقیقه در محل حادثه اظهار داشت:: سه دستگاه خودرو از جمله دو دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه بی ام و ۵١٨ در پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه، دچار آتش سوزی شده و به طور کامل شعله ور بودند.
وی ادامه داد: در قسمت هایی از این پارکینگ لوازم اسقاطی و مستعمل منزل نیز چیده شده و شعله های آتش به این وسایل نیز سرایت کرده بود و بنابر اظهار ساکنان دو قلاده سگ نیز در این پارکینگ وجود داشت که خوشبختانه پیش از رسیدن آتش نشانان از محل حادثه خارج شده بودند.
معاون منطقه 4 عملیات تصریح کرد: دود بسیار غلیظی تمام ساختمان را فراگرفته بود و چهار نفر از ساکنان این ساختمان نیز از محل خارج شده بودند.
وی با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که همچنان چند نفر در طبقات محبوس و گرفتار هستند، گفت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با به همراه داشتن دستگاه‌های تنفسی ٩ نفر را که سه کودک نیز در میان آن‌ها حضور داشتند از داخل ساختمان به بیرون منتقل کردند. برخی از این افراد دچار دود گرفتگی و یک مرد نیز دچار سوختگی شده بود که همه این افراد به نیرو‌های اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.
قلی زاده به شهروندان توصیه کرد: فضای پارکینگ باید مستقل از انباری باشد و ساکنان باید از نگهداری اجناس اضافی خود در پارکینگ خودداری کنند زیرا ممکن است موجب وقوع آتش سوزی شود.م4
عکس: فرهاد فرهادیان


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120083