انجمن مدیران ساختمان

13762
فوت ۴ نفر در آتش سوزی اتاقک روی پشت بام
تاریخ : 1399/1/25 11:53: کد خبر : 13762
آتش سوزی در اتاقک پشت بام یک منزل مسکونی قدیمی واقع در خیابان اجاره دار باعث فوت ۴ مرد جوان شد.
فوت ۴ نفر در آتش سوزی اتاقک روی پشت بام
به گزارش پایگاه خبری 125، وقوع این آتش سوزی ساعت 13:30 دقیقه روزگذشته توسط شاهدان به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع رسانی شد که بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 73 به همراه خودروی حمل دستگاه تنفسی به خیابان اجاره دار رهسپار شدند.
مهدی حقی مدیر منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی تهران که درمحل این آتش سوزی حضوریافته بود، دراین باره گفت: محل حادثه یک منزل مسکونی قدیمی دو و نیم طبقه بود که هنگام حضور آتش نشانان درمحل این حادثه مشخص شد که اتاقکی در حدود 20 مترمربع درپشت بام این منزل طعمه آتش سوزی شده بود.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت عملیات خاموش کردن این آتش سوزی را آغاز کردند ودر حین عملیات متوجه وجود یک اتاقک کوچک در انتهای محل آتش سوزی شدند.
حقی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به محض حضوردرمحل این پستوی کوچک با پیکرهای چهار مرد جوان مواجه شدند که درآنجا از حال رفته بودند البته هیچ اثری از سوختگی در روی بدن آنها نبود و فقط در داخل این پستو مقدار زیادی دود نفوذ کرده بود.
مدیر منطقه 6 عملیات آتش نشانی تصریح کرد: این چهار مرد جوان پس از گشودن در ورودی پستو توسط آتش نشانان، از طرف عوامل اورژانس در همان محل مورد معاینه قرار گرفتند که متاسفانه فوت هر چهار مرد تائید شد.
وی با اعلام این که دراین حادثه سه مرد دیگر نجات یافتند، در مورد علت بروز این آتش سوزی اظهار داشت: هم اکنون علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است و همچنین با انتقال اجساد فوت شدگان به پزشکی قانونی، تحقیقات در خصوص دلایل مرگ ونیز شناسایی هویت این 4 مرد درحال انجام است.م6

عکس: محمد رضا نظری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120485