انجمن مدیران ساختمان

13781
سقوط مرد ۷۵ ساله ای در محل فروکش حیاط منزل مسکونی
تاریخ : 1399/2/2 14:12:0 کد خبر : 13781
پیر مرد 75 ساله ای بر اثر فروکش بخشی از حیاط منزل مسکونی اش به داخل گودال پدیدار شده، سقوط کرد و در عمق دو متری گودال مجروح و گرفتار شد.
سقوط مرد ۷۵ ساله ای در محل فروکش حیاط منزل مسکونی
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، به دنبال بروز این حادثه، سراسیمه ساکنان یک ساختمان مسکونی ساعت ۱۱:۳۷ دقیقه روز گذشته طی تماس با سامانه 125 از آتش نشانی تهران تقاضای کمک فوری کردند که بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 10 و گروه امداد و نجات 18 به محل حادثه واقع در بلوار مرزداران، خیابان اطاعتی، کوچه قائم شمالی روانه شدند.
حمید جهانبانی افسر آماده منطقه ۲ عملیات در مورد جزئیات بیشتر این اتفاق اظهار داشت: پیر مرد 75 ساله ای از ساکنان یک ساختمان سه طبقه مسکونی در حال گذر از قسمت حیاط خلوت این منزل بود که به یکباره موزائیک های حیاط در زیر پایش فرو نشست و وی به همراه آوار به عمق دو متری گودال ایجاد شده، سقوط کرد.
وی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل، با استفاده از ابزار نجات توانستند در کمترین زمان ممکن، فرد سقوط کرده را از داخل گودال بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس دهند.
این افسر آماده آتش نشانی علت بروز این حادثه را از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی ذکر کرد و افزود: آتش نشانان در ادامه عملیات خود ضمن ایمن سازی محل حادثه، تذکرات ایمنی لازم را نیز به ساکنان گوشزد کردند.م2
عکس: محمد کیانی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120546