انجمن مدیران ساختمان

15754
مصدومیت راننده ی شصت ساله در تصادف جاده خاوران
تاریخ : 1399/2/21 10:7:0 کد خبر : 15754
تصادف شدید مینی بوس و اتوبوس با یکدیگر در جاده خاوران باعث مصدومیت راننده مینی بوس شد.
مصدومیت راننده ی شصت ساله در تصادف جاده خاوران
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، حدود ساعت ۱۰ صبح روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از دریافت خبر برخورد شدید دو دستگاه مینی بوس و اتوبوس با هم در جاده ی خاوران، ابتدای لپه زنک که از سوی رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125 گزارش شده بود، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۲۱ بهمراه تیم نجات ۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته علی بهرامی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی، در یک حادثه رانندگی که در مسیر شرق به غرب جاده خاوران اتفاق افتاد، یک دستگاه مینی بوس هیوندای به شدت با قسمت عقب یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد که منجر به مصدومیت و نیز محبوس شدن راننده ی 60 ساله مینی بوس درداخل این وسیله نقلیه شد.
وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله ضمن قرار دادن علائم ترافیکی هشدار دهنده در اطراف صحنه تصادف و نیز ایمن سازی محل حادثه، دست بکار شدند و در حضور عوامل اورژانس با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات، پس از ایجاد فضای مناسب در اتاقک مینی بوس برای خارج کردن راننده ی گرفتار، سرانجام وی را با احتیاط کامل از داخل مینی بوس بیرون آوردئد.
بهرامی افزود: راننده 60 ساله مینی بوس دراین حادثه رانندگی از ناحیه ی گردن و کمر دچار آسیب دیدگی شد که بلافاصله وی برای ادامه ی مداوا توسط عوامل اورژانس، به مرکز درمانی انتقال یافت.
این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که علت وقوع این حادثه رانندگی از طرف عوامل راهور منطقه در دست بررسی است، اضافه کرد: همزمان با پاکسازی سطح جاده از بقایای خودروهای تصادفی و نیز گازوئیل ریخته شده، آتش نشانان هر دو خودروی مینی بوس و اتوبوس را به حاشیه جاده و محل امن انتقال دادندم۸



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120651