انجمن مدیران ساختمان

15776
بروز آتش سوزی در پارکینگ طبقاتی یک ساختمان درمانی آموزشی
تاریخ : 1399/2/25 14:12: کد خبر : 15776
اتاقک زباله در طبقه منفی 2 یک ساختمان 11 طبقه درمانی آموزشی مقارن ظهر دیروز آتش گرفت که با سرعت عمل آتش نشانان این آتش سوزی مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد.
بروز آتش سوزی در پارکینگ طبقاتی یک ساختمان درمانی آموزشی
به گزارش پایگاه خبری 125 در پی تماس کارکنان یک مرکز درمانی آموزشی با سامانه125 و اعلام این آتش سوزی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 43، 49 و گروه امداد و نجات 18 را به خیابان ملاصدرا رهسپار کرد.

بنا به اظهاربهنام ریاضی مدیر منطقه2 عملیات آتش نشانی تهران، آتش سوزی در طبقه منفی 2 یک ساختمان 11 طبقه درمانی آموزشی و در قسمت اتاقک زباله رخ داد و همچنین شعله های آتش در حال گسترش و سرایت به اطراف بود.
وی با اعلام این که دود زیادی این ساختمان را در بر گرفته بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت کامل موارد ایمنی و با استفاده از دستگاههای تنفسی در میان دود غلیظ خود را به کانون آتش در طبقه منفی دو رسانده و با بکارگیری تجهیزات اطفائی به مقابله با شعله های آتش پرداخته و موفق شدند این آتش سوزی را به سرعت مهار و خاموش کرده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری به عمل آورند.
ریاضی ادامه داد: با توجه به انتشار شدید دود در طبقات مختلف این ساختمان 11 طبقه، نیروهای آتش نشانی با استفاده از فن های قوی دود های حاصل از آتش سوزی را از تمامی ساختمان تخلیه کردند.
مدیر منطقه 2 عملیات آتش نشانی علت بروز این آتش سوزی را از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی ذکر کرد و افزود: دراین حادثه به هیچ کس صدمه جانی نرسید.م2



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120703