انجمن مدیران ساختمان

15781
برخورد وانت با عابر پیاده در بزرگراه شهید کاظمی
تاریخ : 1399/2/27 11:59: کد خبر : 15781
برخورد شدید یک دستگاه وانت نیسان با عابر پیاده در بزرگراه شهید کاظمی، گرفتار شدن عابر را در زیر خودرو به همراه داشت.
برخورد وانت با عابر پیاده در بزرگراه شهید کاظمی
به گزارش پايگاه خبري ۱۲۵، ساعت ۱۲:۲۰ دقيقه روز گذشته در پي برخورد شديد یک دستگاه خودروي باري با عابر پیاده در مسير شمال به جنوب بزرگراه شهیدکاظمی، زیر پل شقایق، شاهدان اين حادثه در پي تماس تلفني با سامانه ۱۲۵ درخواست كمك كردند كه ستاد فرماندهي سازمان آتش نشانی تهران بي درنگ آتش نشانان ايستگاه ۸۱ و گروه امداد و نجات ۶ را به محل حادثه اعزام کرد.

رضا جلیلی فرمانده آتش نشان اعزامی در این باره اظهار کرد: يك دستگاه خودروي نیسان وانت به علت نامعلوم پس از برخورد با عابرپیاده 37 ساله، در حاشيه جاده متوقف شده بود.
وی افزود: در این حادثه عابر پیاده به شدت از ناحیه کتف ، ستون فقرات ، پاها ، سر و صورت دچار مصدومیت شده و در زیر خودرو محبوس شده بود.
جلیلی تصریح کرد: آتش نشانان با رعايت موارد ايمني و ايمن سازي محل حادثه و تثبیت سازی خودرو با استفاده از ابزار مخصوص نجات،مصدوم را از زیر خودرو خارج كرده و تحويل كادر پزشكي حاضر در محل دادند.
وي افزود: آتش نشانان نيز پس از ايمن سازي محل حادثه و تحويل خودرو به عوامل پليس راهور، مسیر را از بقاياي به جا مانده از اين تصادف پاكسازي كرده و به عمليات خود خاتمه دادند.
گفتني است: علت اين حادثه توسط كارشناسان پليس راهور اعلام خواهد شد.م۷



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120717