انجمن مدیران ساختمان

15787
برخورد شدید سه خودرو سه مصدوم داشت
تاریخ : 1399/2/28 11:22: کد خبر : 15787
تصادف شدید سه خودرو سواری با هم در میدان الغدیر شهران واقع در شمال غرب تهران باعث واژگونی یک وسیله نقلیه و مصدومیت سه نفر از سرنشینان این خودروها شد.
برخورد شدید سه خودرو سه مصدوم داشت
به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 17:13 دقیقه روز گذشته توسط رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 27 به همراه گروه امداد و نجات 8 این سازمان به محل حادثه واقع در محله شهران، میدان الغدیر اعزام شدند.
اسماعیل شارخی فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: یک دستگاه خودرو سواری جک اس 5 و دو دستگاه خودرو پژو 206 با یکدیگر برخورد کردند که به دنبال این حادثه خودرو جک بر روی سقف واژگون شد.
وی افزود: درجریان این حادثه دو زن از سرنشینان خودرو جک و یک مرد از سرنشینان خودرو پژو 206 دچار مصدومیت شدند که توسط شهروندان از خودروها خارج و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد.
این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از قطع برق هر سه خودرو و نیز گذاشتن علائم هشدار دهنده در اطراف صحنه تصادف، از نشت بنزین خودرو سواری جک جلوگیری کرده و بعد از برگرداندن آن به حالت اولیه، به همراه هر دو وسیله نقلیه دیگر به حاشیه امن این میدان انتقال دادند.
شارخی ابراز داشت: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود پس از ایمن سازی محل حادثه، هر سه وسیله نقلیه را برای تشخیص و بررسی علت بروز این حادثه رانندگی تحویل نیروی انتظامی و پلیس راهور دادند.م1



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120724