انجمن مدیران ساختمان

15791
نشت گاز شهری خانه ای را به آتش کشید
تاریخ : 1399/2/28 14:14: کد خبر : 15791
نشت گاز از سماور گاز سوز در یک منزل مسکونی در ساختمان سه طبقه ای واقع در شهرک مشریه باعث بروز آتش سوزی شد.
نشت گاز شهری خانه ای را به آتش کشید
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته زمانی که ستاد فرماندهی آتش نشانی به دنبال تماس های تلفنی شهروندان در جریان این آتش سوزی قرار گرفت بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 78 و گروه امداد و نجات 2 این سازمان به همراه تشک نجات و خودروی حمل دستگاه های تنفسی را به شهرک مشیریه، خیابان سازمان آب روانه کرد.

امیر رابعی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص اظهار داشت: یک منزل مسکونی به مساحت 70 متر مربع درطبقه ی سوم یک ساختمان سه طبقه ای به دلیل نشت گاز شهری از قسمت اتصالات سماور گازی و رسیدن گاز به منبع جرقه دچار آتش سوزی شد و شعله های آتش بسرعت درحال گسترش و رسیدن به دیگر قسمت‌های این منزل بود.
وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان با کشیدن یک رشته لوله آبدهی آتش نشانی وارد طبقه سوم شدند و با توجه به نبود مالک پس از باز کردن درب ورودی، وارد منزل شده و مشغول خاموش کردن آتش شدند.
این فرمانده آتش نشانی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به خسارات وارده به آشپزخانه، آتش نشانان از گسترش آتش و بروز خسارات بیشتر به دیگر قسمت های این منزل جلوگیری به عمل آوردند و همچنین شعله های آتش را در همان محل آشپزخانه مهار و کاملا خاموش کردند.م8



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120732