انجمن مدیران ساختمان

15794
یک مزرعه گندم در جنوب غرب تهران آتش گرفت
تاریخ : 1399/2/29 14:0:0 کد خبر : 15794
یک مزرعه گندم در حوالی بزرگراه آزادگان تهران که بعد از ظهر دیروز دچار آتش سوزی شده بود با تلاش نفسگیر آتش نشانان مهار و کاملا خاموش شد.
یک مزرعه گندم در جنوب غرب تهران آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 125 و 129 به همراه تانکر آب را ساعت 14:50 دقیقه بعد از ظهر روز گذشته به محل حادثه درمسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، حدفاصل علی آباد قاجار و شهرک مرتضی گرد اعزام کرد.

روح اله محمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این آتش سوزی گفت: یک مزرعه گندم به وسعت حدوداً دو هکتار از نقاط مختلف آن طعمه شعله های آتش شده و هر لحظه نیز بر وسعت این آتش سوزی افزوده می شد.
وی افزود: دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی، بخشی از بزرگراه آزادگان را فرا گرفته بود و احتمال می رفت محدود شدن دید رانندگان خودروهای عبوری موجب بروز حوادث رانندگی در سطح بزرگراه شود.
محمدی خاطر نشان کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی، خود را به محل حادثه رساندند و با تلاش فراوان این آتش سوزی را مهار و خاموش کرده و همچنین از گسترش بیشتر آن به دیگر قسمت های مزرعه جلوگیری به عمل آوردند.
این فرمانده آتش نشانی اعلام کرد که علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.م4



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120742