انجمن مدیران ساختمان

15795
مصدومیت راکب موتورسیکلت در برخورد با کامیون
تاریخ : 1399/2/30 12:39: کد خبر : 15795
تصادف موتورسیکلت و کامیون با یکدیگر در خیابان شهید مدنی منجر به مصدومیت راکب موتورسیکلت شد.
مصدومیت راکب موتورسیکلت در برخورد با کامیون
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اعلام بروز حادثه رانندگی در بزرگراه امام علی(ع)، رمپ دوربرگردان به سمت جنوب، خیابان شهید مدنی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 1:36 دقیقه بامداد امروز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 93 را به محل حادثه روانه کرد.

محمدحسین بشری فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد چگونگی وقوع این حادثه ابراز داشت: کامیون ده چرخ و موتورسیکلت به هنگام حرکت درخیابان مدنی به علت نامشخصی با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این حادثه، راکب موتور مجروح و موتور سیکلت نیزبه زیر کامیون رفت و گیر کرد.
وی افزود: بنا به اظهار راننده کامیون، موتور سیکلت در مقابل کامیون در حال حرکت بود که به یکباره بر روی سطح آسفالت خیابان سر خورد و به زیر کامیون رفت البته راکب موتورسیکلت پیش از رفتن به زیر کامیون به سرعت از محل حادثه دور شد.
این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل تصادف، با استفاده از تجهیزات نجات، موتورسیکلت را از زیر کامیون رهاسازی کرده و بیرون کشیدند.
وی با اشاره به این که راکب موتورسیکلت که پسری 19 ساله بود در این حادثه از قسمت صورت مجروح شد، اضافه کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی درحال حاضرتوسط پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.م6



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120743