انجمن مدیران ساختمان

15805
فروشگاه ظروف یک بار مصرف طعمه آتش شد
تاریخ : 1399/3/6 9:36:0< کد خبر : 15805
آتش سوزی یک باب فروشگاه لوازم و ظروف یک بار مصرف، آتش نشانان را به خیابان جمهوری کشاند.
فروشگاه ظروف یک بار مصرف طعمه آتش شد
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از یک باب فروشگاه لوازم و ظروف یک بار مصرف در دو دهانه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 10:52 روز گذشته بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های 52، 40 و گروه نجات 14 را به محل حادثه در خیابان جمهوری، خیابان باستان، تقاطع آذربایجان اعزام کرد.

علیرضا جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات که در محل آتش سوزی حضور داشت در این باره اظهار داشت: در محل حادثه یک فروشگاه لوازم و ظروف یک بار مصرف در 2 طبقه به مساحت 90 مترمربع دیده می شد که آتش سوزی در قسمت فروشگاه در طبقه همکف به وسعت 10 متر رخ داده بود.
وی ادامه داد: شعله های سرکش آتش در حال سرایت به انبار فروشگاه در طبقه بالا و دود حرارت در حال گسترش و سرایت به طبقه دوم بود.
وی افزود: آتش نشانان پس از قطع برق و گاز فروشگاه با بکارگیری چندین رشته لوله آبدهی و تجهیزات خاموش کننده به دو گروه عملیاتی تقسیم شدند و گروه اول از طبقه اول وارد عمل شده و گروه دوم برای جلوگیری از سرایت آتش به طبقه دوم و انبار این فروشگاه به وسیله نردبان های دستی، آتش سوزی را به طور کامل تحت کنترل قرار دادند و پس از دست یابی به کانون آتش سوزی توانستند آتش سوزی را مهار و خاموش کنند واز سرایت و گسترش آتش سوزی جلوگیری به عمل آوردند.
جبارزاده تصریح کرد: خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی و مصدوم در بر نداشت.
علت این حادثه توسط کازشناسان علت یابی آتش سوزی در دست بررسی است.م5



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120762