انجمن مدیران ساختمان

15810
مصدومیت بانوی جوان در تصادف دو خودرو با یکدیگر
تاریخ : 1399/3/6 13:15:0 کد خبر : 15810
برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر در خیابان دماوند، یک مصدوم بر جای گذاشت.
مصدومیت بانوی جوان در تصادف دو خودرو با یکدیگر
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 12:05 روز گذشته در پی برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو با یکدیگر در مسیر جنوب به شمال بزرگراه باقری، زیر پل خاقانی در خیابان دماوند، آتش نشانان ایستگاه 31 و 19 به محل حادثه اعزام شدند.

نادر خوش نیت رییس ایستگاه 31 که در محل حادثه حضور داشت، در این باره اظهار داشت: در جریان این حادثه رانندگی دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند.
وی افزود: بر اثر شدت این برخورد یکی از سرنشینان خودرو سواری که بانوی 35 ساله ای بود دچار مصدومیت شده و درون اتاقک خودرو گرفتار شده بود.
خوش نیت با بیان این که علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: قبل از رسیدن نیروهای عملیات، رانندگان عبوری، راننده گرفتار را از قسمت جلو به قسمت میانی منتقل کرده بودند ولی به علت شدت جراحات در ناحیه مچ پا و سر دیگر قادر به جابجایی نبودند.
وی افزود: آتش‌نشانان بی‌درنگ در اجرای عملیات ایمن‌سازی، علاوه بر قطع سامانه برق این خودروها و جلوگیری از نشت بنزین، با لوازم نجات، بدنه خودرو را گشوده و فرد مصدوم را با هماهنگی عوامل اورژانس در محل و با احتیاط کامل خارج کرده و برای اعزام به مرکز پزشکی در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.م6



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=120770