انجمن مدیران ساختمان

5367
مهار شعله های آتش یک خودرو در پارکینگ ساختمان مسکونی
تاریخ : 1398/1/10 12:47: کد خبر : 5367
آتش نشانان حریق خودرو سواری را که در پارکینگ ساختمان مسکونی دچار آتش سوزی شده بود، مهار و خاموش کردند.
مهار شعله های آتش یک خودرو در پارکینگ ساختمان مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی بروز آتش سوزی در پارکینگ منفی 2 ساختمان مسکونی و تماس ساکنان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 94 را به همراه تشک نجات و نردبان هیدرولیکی ایستگاه 55، ساعت 00:46 شب گذشته به بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان سیمون بولیوار، خیابان زیتون اعزام کرد.
اکبر اخلاقی، افسر منطقه یک عملیاتکه به محل حادثه اعزام شده بود در این باره گفت: در پاركینگ یك ساختمان مسکونی 11 طبقه 28 واحدی، با 3 طبقه پارکینگ منفی، یک دستگاه خودروی سواری از قسمت موتور ناگهان آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به خودروهای مجاور بود.
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده وارد پارکینگ شده و عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند.
این افسر آماده آتش نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه سیستم اعلام و اطفای حریق این ساختمان عمل کرده و تا رسیدن نیروها از آتش سوزی جلوگیری کرده بود. همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی به جستجو در طبقات ساختمان مسکونی پرداختند که خوشبختانه معلوم شد هیچ یک از اهالی ساختمان داخل طبقات و در میان دود گرفتار نشده است.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش و ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.م1
عکس: امیر احمدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117859