انجمن مدیران ساختمان

5374
آتش سوزی در خانه قدیمی دو طبقه
تاریخ : 1398/1/17 14:38: کد خبر : 5374
با تلاش آتش نشانان، آتش سوزی خانه دو طبقه قدیمی ساخت در خیابان قزوین، با کاربری خوابگاه دانشجویی مهار و خاموش شد.
آتش سوزی در خانه قدیمی دو طبقه
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 10:25 امروزدر پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران مبنی بر بروز آتش سوزی در یک منزل مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه 70 را به صدا درآورد و آتش نشانان به خیابان قزوین، خیابان قدرت پاکی اعزام شدند.
داود قلیزاده معاون منطقه چهار عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت:درزمان رسیدن به محل حادثه یک ساختمان دو طبقه مشاهده می شد که مالک، از آن به عنوان خوابگاه دانشجویی استفاده می کرد.
وی افزود: این ملک دو طبقه از قسمت انباری در طبقه همکف دچار شعله وری شده و در حال سرایت به دیگر نقاط ساختمان بود و خوشبختانه تمام سکنه، قبل از رسیدن آتش نشانان به محل، از داخل اتاق ها خارج شده بودند.
قلیزاده تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ با کشیدن لوله های آبدهی به داخل این منزل، خودرا به شعله های آتش رساندند و درکمترین زمان ممکن و قبل از سرایت آتش به داخل این واحد مسکونی، آتش را مهار و خاموش کردند.
وی با اینکه خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید ابراز داشت: علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی می باشد.م4

عکس: منطقه شش عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117883