انجمن مدیران ساختمان

5375
مهار آتش در برج تجاری و اداری در میرداماد
تاریخ : 1398/1/17 14:50: کد خبر : 5375
آتش سوزی یک واحد اداری در برج تجاری و اداری اسکان میرداماد، با حضور به موقع آتش نشانان به خیر گذشت.
مهار آتش در برج تجاری و اداری در میرداماد
به گزارش پایگاه خبری 125، طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاههای 11 و 116 را به همراه نردبان 32 متری و خودرو دستگاه تنفسی، ساعت 08:50 صبح امروز به سوی خیابان میرداماد، برج اداری تجاری اسکان روانه كرد.
به گفته فرزاد آگاه افسر آماده منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران؛ آتش سوزی در قسمت سیستم های برق یک واحد اداری در طبقه منفی یک برج اسکان رخ داده و شعله های آتش در حال سرایت به اطراف بود.
وی افزود: دود حاصل از این آتش سوزی به ساختمان مجاور سرایت کرده و باعث دود گرفتگی در داخل این ساختمان شده بود.
آگاه تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول در حضور عوامل حراست وارد واحد اداری شدند و پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
وی بیان داشت:همزمان گروه دوم از آتش نشانان، جستجوی محبوسین احتمالی داخل ساختمان را عهده دار شدند و موفق شدند تعدادی از افراد را از داخل این ساختمان، صحیح و سالم به بیرون منتقل کنند.
افسر آماده منطقه 2 عملیات خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل مدیریت برج دادند.
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.م2



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117884