انجمن مدیران ساختمان

5386
اتوی روشن حادثه آفرید
تاریخ : 1398/1/24 11:20: کد خبر : 5386
بی احتیاطی در روشن گذاشتن اتو، منزل مسکونی را در شهرک قیامدشت به آتش کشید.
اتوی روشن حادثه آفرید
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ۱۲۵، در پی اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر مشاهده خروج دود از یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۶:۳۰ ظهر روز گذشته زنگ ایستگاه ۶۶ را به صدا درآورد و آتش نشانان رهسپار محل حادثه در شهرک قیامدشت، خیابان بهشتی، کوچه ی هشتم شدند.
محسن یارمحمدی فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل حادثه اظهار داشت: عدم رعایت موارد ایمنی و روشن ماندن اتو در منزل مسکونی منجر به آتش سوزی بخشی از منزل مسکونی شده و شعله های سرکش آتش به سرعت در حال پیشروی به قسمت های دیگر بود.
وی افزود: آتش نشانان پس از قطع برق و گاز ساختمان و کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی وارد محل حادثه شدند و همزمان با کنترل و مهار آتش به خاموش کردن آن مشغول شدند.
فرمانده ی آتش نشانان تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از مهار شعله های آتش و جلوگیری از بروز خسارت بیشتر و ایمن سازی محل حادثه، مشغول لکه گیری شدند و با ارائه تذکرات ایمنی به مالک ساختمان، پس از تحویل محل حادثه به وی ماموریت خود را پایان دادند.
وی به شهروندان توصیه کرد: برای حفظ ایمنی خود و اطرافیان پس از اتمام کار و پیش از خروج از منزل همواره وسایل برقی را از پریز بکشید.م۸