انجمن مدیران ساختمان

5394
کولر آبی در پشت بام ساختمان 4 طبقه آتش گرفت
تاریخ : 1398/1/26 13:56: کد خبر : 5394
آتش سوزی کولر آبی در پشت بام یک ساختمان مسکونی 4 طبقه با تلاش آتش نشانان مهار و از سرایت آن به داخل واحدهای مسکونی جلوگیری شد.
کولر آبی در پشت بام ساختمان 4 طبقه آتش گرفت
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، همسایگان به دنبال مشاهده دود زیادی كه از پشت بام منزل مسكونی به هوا برخاسته بود در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 16:40 دقیقه روز گذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 69 را به میدان دهکده، شهرک لاله، خیابان لاله دوم اعزام كرد.
امیر راجی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره داشت: پس از اعلام این آتش سوزی توسط ساکنان ساختمان مسکونی به سامانه 125، آتش نشانان در زمانی کوتاه خود را به محل حادثه رساندند و به یاری حادثه دیدگان شتافتند.
وی افزود: آتش نشانان ابتدا اقدام به قطع برق و گاز منزل مسکونی كردند و پس از بررسی ساختمان متوجه شدند كه آتش سوزی در قسمت پشت بام و بر اثر اتصالی و آتش سوزی كولرها رخ داده است كه بلافاصله با استفاده از لوله های آب پر فشار آتش نشانی وخاموش کننده های دستی، شعله های آتش را خاموش و از سرایت آن به قیرگونی پشت بام و نیز طبقات زیرین جلوگیری كردند.
راجی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی محل حادثه، تذكرات ایمنی لازم مبنی بر قطع برق كولرهای آبی در فصول سرما را به مالكان و ساکنان واحدهای مسکونی گوشزد کردند و به ماموریت خود پایان دادند.م1
عکس: منطقه شش عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117948