انجمن مدیران ساختمان

5452
تخته های روی داربست یک ساختمان در حال احداث آتش گرفت
تاریخ : 1398/2/17 10:36: کد خبر : 5452
آتش سوزی مقادیر زیادی تخته های روی داربست های نمای بیرونی یک ساختمان در حال احداث، با تلاش نیروهای عملیاتی دو ایستگاه آتش نشانی مهار و خاموش شد.
تخته های روی داربست یک ساختمان در حال احداث آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی کارگران یک ساختمان در حال احداث، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 131 و 36 را ساعت 15:10 روز گذشته روانه شهرک شهید محلاتی، خیابان بسیج شرقی کرد.
مرتضی لک رئیس ایستگاه 131 آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: بر روی نمای بیرونی یک ساختمان در حال احداث، تعداد زیادی چوب و تخته مورد استفاده در داربست ها، انباشته شده بود که به علت نامشخصی آتش گرفت.
وی اضافه کرد: آتش سوزی از طبقه همکف شروع شد و به سرعت تا طبقات بالای آن گسترش یافت.
وی افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله با استفاده ازچندین رشته لوله آبرسان و نیزتجهیزات کامل انفرادی، عملیات مقابله با شعله های آتش را از چندین سمت آغاز کردند.
این رئیس ایستگاه آتش نشانی در ادامه تصریح کرد: آتش نشانان با تلاش خود در کوتاه ترین زمان ممکن، شعله های آتش را مهار کردند و همچنین از سرایت آتش سوزی به قسمت های دیگر ساختمان جلوگیری به عمل آوردند.
مرتضی لک با اعلام این که کارشناسان آتش نشانی تهران در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند، گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران آسیبی نرسید.م3
عکس: منطقه سه عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118111