انجمن مدیران ساختمان

5509
علف های خشک در فضای سبز حاشیه بزرگراه چمران آتش گرفت
تاریخ : 1398/3/7 13:28:0 کد خبر : 5509
چهار ایستگاه آتش نشانی عصر دیروز برای خاموش کردن آتش سوزی گسترده علف های خشک در حاشیه بزرگراه چمران اعزام شدند.
علف های خشک در فضای سبز حاشیه بزرگراه چمران آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام وقوع آتش سوزی در فضای سبز حاشیه این بزرگراه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله ساعت 18 روز گذشته آتش‌نشانان ایستگاه های 25، 84، 43، 124 و دو دستگاه تانکر آب را به مسیر شمال به جنوب بزرگراه چمران روانه كرد.
محمد پناهی معاون منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، دراین باره گفت: در مسیرشمال به جنوب بزرگراه چمران حد فاصل بزرگراه نیایش تا خیابان ملاصدرا، دره ای مملو از بوته زار های خشک درمجاورت بزرگراه شهید چمران وجود دارد که بخش عمده ای از فضای سبز و بوته زار این مکان به مساحت تقریبی دو هکتار مملو از درختان و علف های هرز، به علت نامشخصی آتش گرفت.
وی با اشاره به این که آتش سوزی در حال سرایت به درختان و منازل مسکونی ساخته شده در نزدیکی حاشیه این بزرگراه بود، افزود: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از لوله های آب پرفشار آتش نشانی از جهات مختلف مشغول خاموش کردن شعله های آتش شده و با مهار به موقع آتش از سرایت آن به نقاط دیگر اعم از منازل و درختان جلوگیری کردند.
پناهی مدت عملیات مهار و خاموش کردن آتش را دو ساعت ذکر کرد واظهار داشت: آتش نشانان پس از لکه گیری کامل محل آتش سوزی و دادن تذکرات ایمنی به عوامل شهرداری به مأموریت خود پایان دادند.
معاون عملیات منطقه دو آتش نشانی در مورد علت بروز این حادثه گفت: هم اکنون کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال تحقیق و بررسی دلایل وقوع این آتش سوزی هستند.م2
عکس: حمیدرضا خانکشزاده


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118274