انجمن مدیران ساختمان

7535
انبار لوازم بهداشتی در آتش سوخت
تاریخ : 1398/3/25 16:22: کد خبر : 7535
آتش‌سوزی در انبار لوازم بهداشتی با تلاش آتش‌نشانان 3 ایستگاه خاموش و از سرایت آتش به انبار و منازل مسکونی همجوار جلوگیری شد.
انبار لوازم بهداشتی در آتش سوخت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت 3:34 بامداد امروز در پی بروز آتش سوزی در انبار لوازم بهداشتی به سامانه 125، بلافاصله ایستگاه های 91 و 4، 126 به همراه گروه نجات 1، خودروی حامل دستگاه تنفسی، یک خودروی تانکر آب با دستور ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به خیابان خیام جنوبی، خیابان هرندی، کوچه خورشید اعزام شدند.
علیرضا جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: شعله‌های آتش با توجه به نوع مواد سوختنی به آسمان زبانه می کشید، که پس از رسیدن به محل مشخص شد انباری در حدود 150 متر مربع با کاربری انبار لوازم بهداشتی به دلیل نامعلوم شعله ور شده و این شعله های سرکش درحال سرایت به انبار و منازل مسکونی مجاور بد
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله قفل های انبار را با تجهیزات برش دادند و گروهی دیگر به کمک نردبانهای دستی از روی دیوارها خود را به انبار رساندند و شعله های آتش را خاموش کردند.
جبارزاده خاطرنشان کرد: در محل حادثه یک انباری به وسعت 150 متر به صورت کاملا ناایمن به وسیله ایرانت و جوش دادن آهن آلات به صورت انباری موقت و دارای سقف ساخته شده بود که خوشبختانه با تلاش 3 ساعته آتش نشانان پیش از سرایت به انبار های مجاور و منازل مسکونی مهار شد.
وی بیان داشت: در پایان آتش نشانان، با لکه گیری و ایمن سازی محل حادثه و تخلیه دود با تحویل به مالک، ماموریت خود را پایان دادند.م5
عکس: محمدمهدی خدادادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118392