انجمن مدیران ساختمان

7560
آتش سوزی خودرو در پارکینگ 8 نفر را گرفتار کرد
تاریخ : 1398/4/2 16:35:0 کد خبر : 7560
آتش سوزی یک خودرو در پارکینگ ساختمان مسکونی باعث محبوس شدن هشت نفراز ساکنان در میان دود و آتش شد.
آتش سوزی خودرو در پارکینگ 8 نفر را گرفتار کرد
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، مقارن ساعت ۱۶:۱۰ ظهر روز گذشته با بصدا درآمدن زنگ ایستگاه ۲۴ این سازمان بلافاصله آتش نشانان به همراه تیم نجات ۲ برای خاموش کردن آتش سوزی خودرو سواری در داخل پارکینگ ساختمان مسکونی راهی بلوار ابوذر، خیابان بقایی، خیابان بهشتی شدند.
محمدرضا خضری پور افسر آماده ی منطقه ی ۸ عملیات آتش نشانی تهران دراین خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری پرشیا که درداخل پارکینگ ساختمان پنج طبقه پارک بود به دلیل نامعلومی از قسمت موتور آن آتش گرفت و شعله های آتش نیز در حال سرایت به خودروهای پارک شده ی مجاور آن بود.
وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان با توجه به انتشار دود شدید درداخل ساختمان همزمان با کشیدن یکرشته لوله ی آبدهی برای خاموش کردن آتش و نجات محبوس شدگان احتمالی وارد ساختمان شدند.
خضری پور افزود: آتش نشانان و تیم نجات همزمان با خاموش کردن خودرو، تعداد هشت نفراز ساکنین گرفتار در میان دود را به بیرون از ساختمان انتقال دادند که پس از انجام معاینات اولیه توسط اورژانس، حال همگی آنها مساعد اعلام شد.
این افسر آماده آتش نشانی ادامه داد: دراین حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیب جانی نرسید و آتش نشانان با خاموش کردن به موقع آتش سوزی خودرو، از سرایت آتش به خودروهای دیگر در داخل پارکینگ جلوگیری کردند.
گفتنی است علت بروز این حادثه از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.م8
عکس: مهدی دانه چین


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118455