انجمن مدیران ساختمان

7575
یک ساختمان دو طبقه مسکونی طعمه آتش سوزی شد
تاریخ : 1398/4/5 15:5:0< کد خبر : 7575
آتش سوزی در یک منزل مسکونی دو طبقه در خیابان دماوند، محله زرکش با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه و یک گروه از نجاتگران مهار و از گسترش بیشتر آتش جلوگیری بعمل آمد.
یک ساختمان دو طبقه مسکونی طعمه آتش سوزی شد
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس های شاهدین این آتش سوزی با سامانه 125 آتش نشانی، ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ در ساعت 14:05 بعد ازظهر دیروز آتش نشانان ایستگاههای 31 و 93 و نیزگروه امداد و نجات 12 را به همراه خودروی حامل دستگاه های تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان دماوند، خیابان شهید میرحسینی روانه کرد.
مهدی حقی مدیر منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی تهران که از لحظات اولیه در محل حادثه حضور یافته بود در این باره گفت: آتش سوزی در طبقه دوم یک منزل مسکونی قدیمی به وسعت تقریبی 100 متر مربع رخ داد به نحوی که دود حاصل از این آتش سوزی از فاصله دور قابل مشاهده بود.
وی با اعلام این که هنگام حضور نیروها شعله زیادی از پنجره ها به بیرون زبانه می کشید، تصریح کرد: آتش نشانان پس از قطع برق و گاز ساختمان با در نظر گرفتن نکات ایمنی به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول توسط یک رشته لوله آبدهی عملیات مهار شعله های سرکش را آغاز کرده و گروه دیگر هم با توجه به اعلام احتمال محبوس شدن افراد درداخل ساختمان، عملیات خود را جهت جستجوی محبوسین احتمالی شروع کردند.
حقی ادامه داد: نیروهای عملیات همزمان با عملیات خاموش کردن آتش و جستجو را انجام دادند که خوشبختانه به سرعت شعله های آتش مهار و ازگسترش آن به دیگر قسمتهای ساختمان جلوگیری بعمل آمد و همچنین مشخص شد شخصی داخل ساختمان نبوده است.
این مدیر عملیات آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت ولی خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت.م6
عکس: محمدرضا نظری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118493