انجمن مدیران ساختمان

7657
آشپزخانه واحد مسکونی آتش به پا کرد
تاریخ : 1398/4/30 11:25: کد خبر : 7657
آتش سوزی واحد مسکونی در خیابان دماوند، موجب گرفتار شدن ساکنان در میان دود و حرارت شده بود که افراد محبوس شده با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.
آشپزخانه واحد مسکونی آتش به پا کرد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 8:20 صبح روز گذشته در خیابان دماوند، خیابان فتحنایی(کهن) رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه 93 و 31 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.
منصور تقی زاده فراهانی رییس ایستگاه 93 آتش نشانی، در این خصوص گفت: در طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی چهار طبقه، یک واحد مسکونی 55 مترمربعی آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر ساختمان بود.
وی افزود: دود بسیار غلیظی قسمت های مختلف ساختمان مسکونی را در بر گرفته بود و ساکنان در طبقه چهارم گرفتار شده بودند.
رییس ایستگاه 93 آتش نشانی، ادامه داد: آتش نشانان در همان لحظات اولیه به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن سازی محل حادثه، به وسیله تجهیزات خاموش کننده، مشغول مهار آتش سوزی شدند و در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.
تقی زاده در پایان گفت: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی، به دستگاه های تنفسی مجهز شدند و پس از ورود به محل حادثه، دو پسر بچه 2 و 12 ساله که دچار مصدومیت شده بودند را از ساختمان خارج کرده و هر دو نفر را برای انتقال به مراکز درمانی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.م6
عکس: محمدرضا نظری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118709