انجمن مدیران ساختمان

7658
آتش سوزی چندین کارگاه در جنوب تهران
تاریخ : 1398/4/30 11:34: کد خبر : 7658
آتش سوزی کارگاه های تولیدی در جنوب تهران، خسارت مالی زیادی را به جای گذاشت.
آتش سوزی چندین کارگاه در جنوب تهران
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ۱۲۵، طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 86، 63 و 121 به همراه گروه امداد و نجات 15، خودرو حامل دستگاه های تنفسی، دو دستگاه تانکر آب و خودرو حامل کف و کفسازها با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 23:50 شب گذشته به کمربندی دوم تهران، محله اشرف آباد، خیابان پنجعلی اعزام شدند.
رضا مجریانی معاون منطقه هشت عملیات آتش نشانی تهران که به همراه نیروهای عملیاتی در محل حادثه حضور داشت، گفت: در یک مجتمع کارگاهی با کاربری تولیدی سبدهای حصیری، تولیدی میزهای چوبی و تعمیرات یونیت های دندانپزشکی به مساحت تقریبی ۲ هزار مترمربع، آتش سوزی رخ داده و کاملا شعله ور بود.
وی افزود: شعله های سرکش آتش به سرعت در حال سرایت به انبارهای چوب در مجاورت محل آتش سوزی بود که آتش نشانان بی درنگ پس از قطع جریان برق و گاز، به وسیله لوله های آبرسانی از چندین سمت عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
معاون منطقه هشت عملیات آتش نشانی، خاطرنشان کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی به منظور جستجو و نجات افراد محبوس شده احتمالی، وارد محل حادثه شدند که خوشبختانه پس از جستجو مشخص شد هیچ یک از کارگران در میان دود و آتش محبوس نشده اند.
مجریانی اضافه کرد: آتش نشانان در ادامه، چندین سیلندر گاز مایع را از میان شعله های آتش خارج کرده و شعله های سرکش آتش را پیش از سرایت به انبارهای مجاور مهار و کاملا خاموش کردند.
گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی، از سوی کارشناسان علت یابی منطقه هشت عملیات آتش نشانی تهران در حال بررسی است.م8
عکس: مهدی دانه چین


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118710