انجمن مدیران ساختمان

7669
یک انبار پوشاک در خیابان کریم خان زند آتش گرفت
تاریخ : 1398/5/3 11:31:0 کد خبر : 7669
آتش سوزی در یک انبار پوشاک در خیابان کریم خان زند، دو مصدوم و مقداری خسارت مالی به همراه داشت.
یک انبار پوشاک در خیابان کریم خان زند آتش گرفت
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی در یک انبار پوشاک در خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 18 و 53 را ساعت 16:50 عصر روز گذشته به محل حادثه اعزام کرد.
محمود شکیبافر رییس ایستگاه 18 آتش نشانی، درباره جزئیات این آتش سوزی گفت: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه بود که طبقه دوم آن با کاربری انبار پوشاک به مساحت 120 متر مربع دچار آتش سوزی شده بود.
وی ادامه داد: با توجه به اشتعال زا بودن اجناس داخل انبار، شعله های آتش از قسمت راهروها و پنجره ها در حال سرایت به طبقات بالا بود و احتمال گرفتار شدن افراد در میان دود و حرارت وجود داشت.
رییس ایستگاه 18 آتش نشانی، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و نردبان های دستی موفق شدند شعله های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کنند.
شکیبافر اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با استفاده از دستگاه های تنفسی برای جستجو و نجات افراد محبوس شده احتمالی خود را به طبقات رساندند که خوشبختانه مشخص شد هیچ کس در طبقات محبوس نشده بود.
وی در پایان گفت: علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در دست بررسی است.
گفتنی است؛ در این آتش سوزی دو نفر مرد 21 و 30 ساله دچار دودگرفتگی شده بودند که از سوی کادر پزشکی اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.م5
عکس: مصطفی باقری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118734