انجمن مدیران ساختمان

7686
منزل مسکونی در آتش سوخت
تاریخ : 1398/5/9 10:50:0 کد خبر : 7686
آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان نوفل لوشاتو در نبود صاحب خانه طعمه شعله های آتش شد.
منزل مسکونی در آتش سوخت
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 8:31 دقیقه صبح امروز در پی آتش سوزی در یك منزل مسكونی در خیابان نوفل لوشاتو، خیابان گوهرشاد، کوچه اقبال، همسایگان با سامانه 125 تماس گرفتند و این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیز به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه های 46 و تیم نجات یک را به محل حادثه اعزام كرد.
بر اساس این گزارش، اسماعیل انصاری رییس ایستگاه 46 آتش نشانی که در محل این حادثه حضور داشت، دراین باره گفت: در طبقه اول یك ساختمان مسكونی 3 طبقه، یک واحد مسکونی دچار آتش سوزی شده بود كه با توجه به نبود صاحب خانه، نیروهای آتش نشانی از دو ضلع شمالی و جنوبی با قراردادن نردبان دستی مشغول عملیات شدند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه درب این واحد مسکونی ضد سرقت بود نیروهای عملیات بی درنگ از قسمت بالکن در قسمت حیاط و پشت ساختمان وارد منزل شدند و با باز کردن پنجره در قسمت ورودی ساختمان، محل را برای عملیات فراهم کردند.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت وارد منزل مسکونی شدند و با رعایت اصول ایمنی و قطع برق و گاز منزل مسكونی مهار شعله های آتش را آغاز کردند و با استفاده از یك رشته لوله آبدهی توانستند شعله های آتش را که در قسمت آشپزخانه رخ داده بود، به طور کامل مهار و خاموش کنند.
انصاری تصریح کرد: با توجه به انتشار دود بسیار زیاد در محل آتش سوزی، آتش نشانان با استفاده از فن مكانیكی اقدام به تخلیه دود از ساختمان كردند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این آتش سوزی و نیز خسارت وارده توسط كارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این آتش سوزی هیچ مصدوم و محبوس شده ای در بر نداشت.م5
عکس: مرتضی موحدی نیا


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118774