انجمن مدیران ساختمان

7731
آتش سوزی انباری در پشت بام منزل مسکونی
تاریخ : 1398/5/23 14:41: کد خبر : 7731
آتش سوزی انباری در پشت بام منزل مسکونی با سرعت عمل آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی مهار و از افزایش خسارت مالی جلوگیری شد.
آتش سوزی انباری در پشت بام منزل مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با دریافت خبر رخداد آتش‌سوزی در پشت بام ساختمان دو طبقه مسکونی در خیابان تهرانپارس، خیابان وفادار، خیابان الله اکبر، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 57، 92 و گروه امداد و نجات 10 را ساعت 13:30 ظهر روز گذشته راهی محل حادثه کرد.
سید جلال محمدی آشتیانی، رئیس ایستگاه 92 آتش نشانی تهران دراین باره گفت: در بررسی های اولیه معلوم شد که آتش سوزی در قسمت انباری به مساحت 12 مترمربع یک منزل مسکونی در پشت بام ساختمان رخ داده و به علت وجود وسایل مستهلک فراوان در آن، شعله های آتش درحال گسترش بود.
وی درخصوص نحوه عملیات آتش نشانان ابراز داشت: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان، به دو تیم تقسیم شدند که تیم اول به صورت همزمان اقدام به جستجو و خارج کردن ساکنان به بیرون ازساختمان کردند و تیم دوم با کشیدن یک رشته لوله آبدهی وارد ساختمان شدند و با باز کردن درب انباری، مشغول مهار آتش سوزی شدند.
آشتیانی افزود: نیروهای عملیات پس از خاموش کردن این آتش سوزی، با بکار گیری فن های فشار قوی اقدام به تخلیه دود از داخل ساختمان کردند.
وی با اشاره به این که دراین حادثه به هیچ یک از ساکنان صدمه نرسید، تاکید کرد: علت وقوع این آتش سوزی در حال حاضر از سوی کارشناسان علت یابی این سازمان در دست بررسی است.م3
عکس: مرتضی موحدی نیا


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118882