انجمن مدیران ساختمان

7753
دو انبار کارتن و کاغذ در حومه تهران آتش گرفت
تاریخ : 1398/5/30 15:14: کد خبر : 7753
دو سوله انبارکارتن و کاغذ در مجتمع انبارهای اعتماد واقع در بزرگراه تهران قم دچار عصر دیروزآتش سوزی شد.
دو انبار کارتن و کاغذ در حومه تهران آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، در ساعت ۱۹:۳۶ دقیقه عصر روز گذشته در پی تماس تلفنی آتش نشانی اسلامشهر با سازمان آتش نشانی تهران مبنی بر اعزام نیروی كمكی جهت خاموش کردن آتش سوزی انبار واقع در اتوبان تهران قم، به سمت قم، جاده واوان، خیابان مهر، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱۲۳ و ۵۰ را به همراه تانكر ۳۰ هزار لیتری حامل آب از ایستگاه ۹ و تانكرهای آب از ایستگاههای ۵۰ و ۳۵ را به محل حادثه رهسپار كرد.
محمد اسماعیل شریفی افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران كه به همراه نیروها به محل حادثه اعزام شده بود، گفت: در مجتمعی ۵ هكتاری با كاربری انبار كه در داخل آن ۱۲ سوله وجود داشت، دو سوله ۸۰۰ متر مربعی آن مملو از كارتن و كاغذ طعمه آتش سوزی شد.
وی یا اشاره به این که دود و شعله بسیار زیاد این آتش سوزی از فاصله دور قابل مشاهده بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی و با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی آتش نشانی به كمك نیروهای آتش نشانی اسلامشهر شتافته و از دو ضلع اقدام به مهار شعله‌های آتش كردند.
شریفی خاطر نشان كرد: آتش نشانان توانستند از سرایت آتش به سوله های مجاور جلوگیری كرده و پس از مهار كامل شعله های آتش، محل حادثه را تحویل عوامل آتش نشانی اسلامشهر داده و به عملیات خود خاتمه دهند.
گفتنی است: علت این آتش سوزی توسط كارشناسان آتش نشانی اسلامشهر اعلام خواهد شد.م7
عکس: فتاح صادقیان


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118938