انجمن مدیران ساختمان

11703
برگزاری مانور مشترک امدادی و آتش نشانی در بیمارستان بهمن
تاریخ : 1398/6/12 14:26: کد خبر : 11703
مانور مشترک امدادی و آتش نشانی با حضور گروهی از آتش نشانان منطقه دو عملیات و عوامل یگان های امدادی در محل بیمارستان بهمن برگزار شد.
برگزاری مانور مشترک امدادی و آتش نشانی در بیمارستان بهمن
به گزارش پایگاه خبری 125، نیروهای آتش نشانی ایستگاه 25، گروه امداد و نجات 3 به همراه یک دستگاه خودروی نردبان آتش نشانی و همچنین عوامل شهرداری، ستاد بحران، مسئولین و پرسنل بیمارستان، نیروهای انتظامی، عوامل اورژانس، راهور، اداره گاز، آب، برق به منظور ایجاد هماهنگی بین آنان در محل این مانور در ساختمان بیمارستان بهمن حضور یافتند و روش های مقابله با حوادث و امداد رسانی به شهروندان را تمرین کردند.
بهروز قیاسی رییس ایستگاه مرکزی 25 آتش نشانی در این خصوص گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، ابتدا نیروهای آتش نشانی ایمن سازی های لازم را انجام دادند و سپس با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، آتش سوزی فرضی در طبقه منفی 2 این مرکز درمانی را خاموش و بطور همزمان نیزاقدام به تخلیه افراد از داخل ساختمان کردند.
وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود یک مصدوم فرضی را از طریق نمای ساختمان و به وسیله خودرو نردبان 55 متری به پایین ساختمان و سطح زمین انتقال دادند.
رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان همچنین با کمک عوامل امدادی بیماران را از محل مانور خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.م2
عکس: سعید حسنی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119023