انجمن مدیران ساختمان

11710
عملیات آتش نشانان برای مهار آتش سوزی حیاط ساختمان مسکونی
تاریخ : 1398/6/14 13:21: کد خبر : 11710
آتش سوزی در قسمت حیاط یک ساختمان مسکونی، با تلاش آتش نشانان و پیش از سرایت به ساختمان مهار شد.
عملیات آتش نشانان برای مهار آتش سوزی حیاط ساختمان مسکونی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 14:35 روز گذشته در خیابان شهید مدنی جنوبی(نظام آباد)، خیابان شهید محمودی رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، نیروهای آتش نشانی ایستگاه 93 با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.
عیسی عبدالپور افسر آماده منطقه 6 عملیات آتش نشانی تهران، درباره این حادثه گفت: در قسمت حیاط یک ساختمان مسکونی دو طبقه قدیمی ساز، آتش سوزی رخ داده و تعداد زیادی لوازم خانگی که در این قسمت انبار شده بود کاملا شعله ور بودند.
وی با اشاره به اینکه دود ناشی از آتش سوزی از فاصله دور قابل مشاهده بود، ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز ساختمان را به منظور ایمن سازی محل حادثه قطع کرده و به وسیله تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
افسر آماده منطقه 6 عملیات آتش نشانی تهران، خاطر نشان کرد: با توجه به احتمال محبوس شدن افراد در داخل ساختمان مسکونی، همزمان با عملیات مهار شعله های آتش، گروه دیگری از نیروهای عملیاتی، پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، وارد ساختمان شدند و پس از جستجو یک نفر خانم میانسال را به سلامت از ساختمان خارج کردند.
عبدالپو در پایان گفت: آتش نشانان با تلاش فراوان، آتش سوزی را در کوتاه ترین زمان ممکن و پیش از سرایت به ساختمان مسکونی، مهار و کاملا خاموش کردند.م6
عکس: محمدعلی فریدن فرخ


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119036