انجمن مدیران ساختمان

11716
آتش سوزی خودروی سواری در داخل حیاط خانه ویلایی
تاریخ : 1398/6/16 15:8:0 کد خبر : 11716
آتش سوزی خودروی سواری در داخل حیاط خانه ویلایی در خیابان خاوران خسارت مالی بر جای گذاشت.
آتش سوزی خودروی سواری در داخل حیاط خانه ویلایی
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، مالک ساختمان دو طبقه ی ویلایی بلافاصله با دیدن شعله های آتش از داخل حیاط منزلش بلافاصله با آتش نشانی تماس گرفت و درخواست کمک کرد. ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیز ساعت ۱۵ ظهر روز گذشته زنگ ایستگاه های ۱۱۳ و ۹۹ را به صدا درآورد و آتش نشانان را به همراه تیم نجات ۲ برای خاموش کردن آتش روانه ی خیابان خاوران، خیابان شیرازی کوچه ی طلاچی کرد.
محمد شکریان افسر آماده این عملیات در این باره گفت: داخل حیاط ساختمان مسکونی مملو از کاغذهای دپو شده و نیز یک دستگاه خودروی سواری بود که به دلیل نامعلوم دچار آتش سوزی شده و کاملاً شعله ور بود به طوری که دود و شعله ی شدید حاصل از آتش سوزی ضمن مسدود کردن راه خروجی، تمام ساختمان را نیز دربر گرفته بود.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ با توجه به تنگی معبر پس از رسیدن به محل حادثه با کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی وارد حیاط و تیم نجات نیز برای جستجوی ساختمان جهت اطمینان از عدم وجود محبوس شده داخل واحدها، شدند.
شکریان تصریح کرد: با توجه به سرکشی شعله ها و رسیدن زبانه های آن به طبقه ی دوم و احتمال سرایت به ساختمان های مجاور، آتش نشانان اقدام به خنک کردن ساختمان مجاور کردند.
وی افزود: خوشبختانه قبل از گسترش آتش سوزی و مسدود شدن درب خروجی، ساکنین موفق به خروج از آن شده بودند.
این افسر آماده خاطرنشان کرد: دپوی ناایمن و خطرناک کاغذهای داخل حیاط و رسیدن جرقه ی نامعلوم به آنها منجر به این آتش سوزی شده بود که متاسفانه خودروی پارک شده ی داخل حیاط را نیز دچار خسارت شدید مالی کرد.
وی بیان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش و ایمن سازی محل حادثه و تحویل به مالک، با ارائه تذکرات ایمنی به عملیات خود پایان دادند.
علت اصلی وقوع این حادثه توسط کارشناس منطقه بررسی میشود.م۸
عکس: سبحان حسن پور


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119047