انجمن مدیران ساختمان

11720
شعله های آتش در کارگاه کفاشی
تاریخ : 1398/6/17 16:15: کد خبر : 11720
آتش سوزی کارگاه کفاشی در خیابان جمهوری اسلامی با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
 شعله های آتش در کارگاه کفاشی
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس کارکنان و همسایگان این کارگاه با سامانه 125 آتش نشانی مبنی بر وقوع آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 23:35 شب گذشته آتش نشانان ایستگاه 2 را به خیابان جمهوری اسلامی، کوچه صف، در باغ سپهسالار اعزام نمود.
عباس قاسمی افسر آماده منطقه 6 عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: آتش سوزی در طبقه اول یک ساختمان 3 طبقه با کاربری تولید کفش(کفاشی) رخ داده بود و حجم آتش به قدری بود که در زمان رسیدن نیروها دود و شعله زیادی از بیرون ساختمان مشاهده می شد.
قاسمی در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان و مجهز شدن به دستگاههای تنفسی و تجهیزات حفاظت فردی به سرعت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و با بکارگیری یک رشته لوله آبدهی آتش نشانی و تجهیزات خاموش کننده، شعله های آتش را در کمترین زمان ممکن مهار و از گسترش آتش به طبقات دیگر ساختمان و به بار آمدن خسارت مالی بیشتر جلوگیری کردند.
افسر آماده منطقه 6 عملیات خاطرنشان کرد: همزمان با عملیات مهار آتش سوزی، گروه دیگری از آتش نشانان عملیات خود را برای یافتن جستجوی محبوسین احتمالی در داخل ساختمان آغاز کردند و خوشبختانه معلوم شد در زمان وقوع این آتش سوزی، شخصی داخل ساختمان حضور نداشته است.
آتش نشانان پس از تحویل ملک به مالک به ماموریت خود خاتمه دادند.م6
عکس: محمدرضا نظری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119059