انجمن مدیران ساختمان

11735
برگزاری مانور مهار آتش سوزی در منطقه 6 عملیات
تاریخ : 1398/6/27 12:11: کد خبر : 11735
مانور بزرگ مهار آتش سوزی در برج های مسکونی 13 طبقه در محله سبلان با استانداردهای(اس ا پی) و(آی سی اس) در منطقه 6 عملیات برگزار شد.
برگزاری مانور مهار آتش سوزی در منطقه 6 عملیات
به گزارش پایگاه خبری 125، منصور فراهانی رییس ایستگاه 93 ضمن ابرازخرسندی از برگزاری این مانور اظهار داشت: از کلیه مدیران، روسا و پرسنلی که در این مانور شرکت داشتند قدردانی می شود زیرا یکی از اهداف این مانور پیاده سازی استفاده از روشهای نوین عملیاتی(اس ا پی) و فرماندهی واحد و یکپارچه عملیات(آی سی اس) بود که با موفقیت کامل انجام پذیرفت.
وی افزود: با توجه به انجام مانورهای با همکاری بیش از 5 ایستگاه در ساختمان های بلند و اماکن عمومی در منطقه 6 عملیات، این مانور نسبت به مانورهای قبلی به مراتب هماهنگ تر و منظم تر انجام شد و توانستیم تمام نکات و تکنیک ها را با موفقیت در عملیات های چند ایستگاهی پیاده سازی کنیم.
فراهانی تصریح کرد: این مانور با حضور آتش نشانان ایستگاه های 2، 73، 93، 120 و گروه امداد و نجات 13، خودروهای پشتیبانی، نردبان هیدرولیکی ایستگاه 19، تشک نجات، خودروی حامل دستگاههای تنفسی و با همکاری پرسنل ستاد بحران، اورژانس و آتش نشانان داوطلب منطقه انجام پذیرفت.
وی گفت: در این مانور، آتش سوزی فرضی در طبقه 7 یک برج 13 طبقه در حال ساخت در خیابان سبلان جنوبی در محدوده عملیاتی ایستگاه 93 رخ داده بود که با تلاش پرسنل شرکت کننده در مانور، آتش مهار شد و مصدومین و مجروحین توسط پرسنل نجات از ساختمان خارج و در پایان، جهت تخلیه اضطراری، کلیه پرسنل با ازائه هشدار خروج، توسط افسر ایمنی منطقه 6 به بیرون از ساختمان هدایت شدند.م6
عکس: روابط عمومی منطقه شش عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119110