انجمن مدیران ساختمان

1175
خودروی سواری در آتش سوخت
تاریخ : 1397/10/5 13:57: کد خبر : 1175
آتش سوزی خودروی سواری در حیاط منزل مسکونی با تلاش آتش نشانان خاموش و از سرایت به منزل مسکونی جلوگیری شد.
خودروی سواری در آتش سوخت
به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 21:10 شب گذشته به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه 61 را به خیابان فرمانیه، خیابان فربین، نبش کوچه هوشمند روانه کرد.
پیمان شامانی افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: در حیاط یک ساختمان دو طبقه مسکونی یک دستگاه خودروی پژو پارس دچار آتش سوزی شده بود و آتش پس از رسیدن به درختان داخل حیاط در حال سرایت به منزل نیز بود.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی کامل محل حادثه، با استفاده از تجهیزات انفرادی و دو رشته لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
افسر آماده منطقه یک عملیات تصریح کرد: با توجه به سرایت دود به داخل ساختمان همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات تنفسی خود را به راهروها و طبقات این ساختمان مسکونی رساندند و پس از جستجو مشخص شد خوشبختانه در زمان وقوع این آتش سوزی کسی داخل ساختمان حضور نداشت.
وی بیان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش سوزی خودرو، ایمن سازی محل حادثه و ارائه نکات ایمنی به مالک خودرو و منزل مسکونی به مأموریت خود پایان دادند.م3
عکس: عبدالرضا ناهیدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117135