انجمن مدیران ساختمان

11773
تقدیر سخنگوی دولت از آتش‌نشانان
تاریخ : 1398/7/9 8:0:0
"علی ربیعی" سخنگوی دولت، ظهر امروز در نشست هفتگی خود ضمن گرامیداشت هفتم مهر ماه روز آتش نشان با اهدای قرآن کریم به یک آتش نشان و پدر شهید آتش نشانی از زحمات و ایثارگری آتش نشانان تقدیر و تشکر کرد.
تقدیر سخنگوی دولت از آتش‌نشانان
به گزارش پایگاه خبری 125، سخنگوی دولت به مناسبت 7 مهر روز آتش نشان با دعوت ازیک آتش نشان و پدر یک شهید آتش نشان در نشست خبری هفتگی خود با اهدای قرآن کریم از همه نیروهای آتش نشانی تجلیل کرد.
براساس این گزارش، درخلال این نشست سخنگوی دولت به پاس قدردانی از شهدای آتش نشانی، یک جلد کلام الله مجید به محمود داداشی پدر شهید آتش نشان به نمایندگی از خانواده های شهدادی آتش نشانی اهدا کرد.
دراین نشست همچنین ازسوی دکتر علی ربیعی از جلال ملکی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی به نمایندگی از نیروهای آتش نشانی پایتخت تجلیل به عمل آمد.
محمود داداشی پدر شهید امیرحسین داداشی آتش نشان شهید حادثه پلاسکو دراین نشست خبری اظهار داشت: تمامی نیروهای آتش نشانی با عشق و علاقه ی خدمت به مردم وارد شغل آتش نشانی شده و با جان و دل و ایثارگرانه درحوادث شرکت کرده و به یاری شهروندان می روند.
وی افزود: من از سال 65 وارد سازمان آتش نشانی تهران شده و در سال 1393 پس از سالها خدمت بازنشسته شدم، فرزندم امیرحسین نیز به خاطر عشق و علاقه وافری که به این شغل داشت از 16 سالگی وارد هنرستان آتش نشانی شد و در سال 89 به استخدام رسمی سازمان آتش نشانی درآمد که سرانجام درسال 95 در حادثه پلاسکو در سن 27 سالگی به شهادت رسید.
پدرشهید داداشی که در جمع خبرنگاران حاضر در نشست خبری دولت سخن می گفت، در ادامه یادآور شد: فرزندم با اینکه در روز حادثه پلاسکو، شیفت کاری اش نبود ولی به محض شنیدن خبر آتش سوزی درساختمان پلاسکو به سرعت درمحل حادثه حاضر شد و پس از معرفی خود به فرماندهان آتش نشانی، همراه با سایر همکارانش به عملیات مشغول شد که سرانجام به اتفاق 15 آتش نشان دیگر دراین حادثه به شهادت رسید.
عکس: روابط عمومی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119215