انجمن مدیران ساختمان

11787
کارگاه طلاسازی طعمه ی آتش شد
تاریخ : 1398/7/17 12:11: کد خبر : 11787
یک کارگاه طلا سازی در حوالی بزرگراه محلاتی، میدان سرآسیاب، نیمه شب گذشته آتش گرفت و خساراتی به لوازم و تجهیزات آن وارد شد.
کارگاه طلاسازی طعمه ی آتش شد
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، پس از اینکه همسایگان ساعتی بعد از نیمه شب متوجه ی وقوع آتش سوزی در یک کارگاه طلاسازی شدند و برای خاموش کردن آن کاری نتوانستند انجام دهند، بلافاصله ساعت ۱:۲۵ دقیقه بامداد امروز با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند که ستاد فرماندهی این سازمان نیز به سرعت آتش نشانان ایستگاه ۱۱۷ به اتفاق گروه امداد و نجات 2 آتش نشانی تهران را روانه ی بزرگراه محلاتی، میدان سرآسیاب، کوچه ی دوشهید کرد.
به گفته اکبر نمکی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی، محل حادثه یک ساختمان سه طبقه بود که طبقات دوم و سوم آن تبدیل به کارگاه طلاسازی شده بود.
وی با اشاره به آتش گرفتن این کارگاه 65 مترمربعی، افزود: با توجه به اینکه چندین عدد سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع در محل حادثه وجود داشت و همچنین شعله های آتش درحال گسترش به سایر قسمت‌های این کارگاه بود، آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز این ساختمان، با کشیدن یکرشته لوله ی آب پرفشار آتش نشانی تا طبقه ی دوم ساختمان، مشغول مهار این آتش سوزی شده و به سرعت شعله های سرکش آتش در داخل کارگاه طلاسازی را کاملا خاموش کردند.
نمکی در ادامه اظهار داشت: با توجه به احتمال وجود کارگران درداخل کارگاه، بلافاصله این محل توسط نیروهای عملیات مورد بررسی قرار گرفت که پس از اطمینان از نبود افراد محبوس شده، تعداد چهار عدد سیلندر گاز مایع که در این کارگاه استفاده میشد، به بیرون منتقل شدند.
این فرمانده آتش نشانی با بیان این که هیچ کس دراین حادثه صدمه ای ندید، گفت: علت بروزاین آتش سوزی هم اکنون ازطرف کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.م8
عکس: سبحان حسن پور


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119279