انجمن مدیران ساختمان

11807
آتش سوزی بامدادی در آزمایشگاه تهیه روغن موتور
تاریخ : 1398/7/28 16:27: کد خبر : 11807
آتش سوزی آزمایشگاه روغن موتور در محله عباس آباد با تلاش آتش نشانان مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری شد.
آتش سوزی بامدادی در آزمایشگاه تهیه روغن موتور
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس و اطلاع رسانی این آتش سوزی توسط شهروندان به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 00:10 بامداد روز گذشته آتش نشانان ایستگاه 53 و گروه امداد و نجات 13 را به خیابان شهید بهشتی(عباس آباد)، خیابان شهید صابونچی، کوچه مهماندوست اعزام کرد.
حمید بهزادی افسر آماده منطقه 6 عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: طبقه دوم یک ساختمان 4 طبقه با کاربری آزمایشگاه تهیه روغن موتورخودرو کاملاً شعله ور شده بود به نحوی که از فاصله زیاد، دود و شعله این آتش سوزی قابل مشاهده بود.
وی افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه ابتدا برق و گاز ساختمان را قطع کردند و گروهی از آنان ضمن تجهیز خود به امکانات کامل انفرادی و دستگاههای تنفسی توسط یک رشته لوله آبدهی آتش نشانی و تجهیزات خاموش کننده، خود را به کانون این آتش سوزی رساندند و موفق شدند شعله های آتش زا را پیش از بروز خسارت مالی بیشتر و سرایت به دیگر واحدهای ساختمان مهار و خاموش کنند.
بهزادی تصریح کرد: خوشبختانه در پی جستجوی گروه دیگری از آتش نشانان معلوم شد شخصی داخل ساختمان حضور نداشته و نیروهای عملیات پس از ایمن سازی کامل ساختمان و انجام عملیات تهویه، با تحویل ملک مورد نظر به عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.م6
عکس: مجتبی نی بند


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119361