انجمن مدیران ساختمان

11810
آشپزخانه واحد مسکونی آتش به پا کرد
تاریخ : 1398/7/29 16:16: کد خبر : 11810
آتش سوزی در قسمت آشپزخانه یک واحد مسکونی در غرب تهران، با تلاش آتش نشانان مهار شد.
آشپزخانه واحد مسکونی آتش به پا کرد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 27و 102 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 12:35 ظهر امروز به خیابان جنت آباد جنوبی، خیابان 16 متری شمالی، رهسپار شدند.
علی چراغی فرمانده آتش نشانان که در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: در یک واحد مسکونی 90 مترمربعی که در طبقه پنجم یک ساختمان مسکونی پنج طبقه قرار داشت، قسمت آشپزخانه دچار آتش سوزی شده و شعله های سرکش آتش در حال سرایت به اطراف بود.
وی با اعلام اینکه دود ناشی از آتش سوزی به بخش های دیگر ساختمان مسکونی سرایت کرده بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن سازی کامل، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار آتش سوزی شدند.
فرمانده آتش نشانان تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، وارد ساختمان شدند و در همان لحظات اولیه، تعدادی از ساکنان را از میان دود و حرارت خارج کرده و به محلی امن انتقال دادند.
چراغی بیان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن شعله های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.م1
عکس: پیام بیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119370