انجمن مدیران ساختمان

11815
برگزاری مانور آتش نشانان در مجتمع مسکونی کاملیا
تاریخ : 1398/8/1 12:59:0 کد خبر : 11815
آتش نشانان دو ایستگاه با حضور در مجتمع مسکونی بلند مرتبه، با اجرای مانور، مبارزه با آتش سوزی و نجات محبوسین را در ساختمان های بلند تمرین کردند.
برگزاری مانور آتش نشانان در مجتمع مسکونی کاملیا
به گزارش پایگاه خبری 125، این مانور با حضور دو ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی با هدف ارتقای سطح آمادگی آتش نشانان و امدادرسانی هر چه بهتر در حوادث احتمالی ساختمان های بلند در مجتمع مسكونی کاملیا در بزرگراه حکیم غرب، خیابان خجسته پور، خیابان صبح دوست برگزار شد.
مجتبی کد خدازاده فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: با هماهنگی های انجام شده، آتش نشانان با استفاده از لوله های آبرسانی اقدام به لوله کشی به طبقات منفی این مجتمع مسکونی کردند و به مقابله با آتش سوزی فرضی پرداختند.
وی افزود: همزمان گروهی دیگر نیز در بخش های مختلف ساختمان به جستجو برای یافتن محبوسین احتمالی مشغول شدند و توانستند تعدادی از ساکنان را به مکان امن منتقل کنند.
کدخدازاده تصریح کرد: مانور های عملیاتی طراحی شده برای ایستگاههای این منطقه با هدف بالا بردن توان نیروها و آمادگی بیشتر در هنگام بروز حوادث و آتش سوزی ها برگزار می شود كه در این مانور نیز آتش نشانان با موفقیت توانستند به همه اهداف پیش بینی شده دست یابند.م1
عکس: امیر احمدی/پیام بیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119382