انجمن مدیران ساختمان

11821
آتش سوزی خانه مسکونی در سرخه حصار
تاریخ : 1398/8/8 11:58:0 کد خبر : 11821
آتش سوزی خانه مسکونی در منطقه سرخه حصار ده خسارت مالی برجای گذاشت.
آتش سوزی خانه مسکونی در سرخه حصار
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125 در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی یک ویلای مسکونی در منطقه ده ترکمن، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت 14:00 عصر دیروز آتش نشانان ایستگاه 128 را به ده ترکمن، خیابان مطهری، خیابان یاسمین رهسپار نمود.
محمدعلی فریدن فرخ فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این آتش سوزی و نحوه عملیات آتش نشانان گفت: یک خانه مسکونی به مساحت 75 متر مربع دچار آتش سوزی شده بود به نحوی که در زمان رسیدن نیروها به محل حادثه شعله های آتش تمام بنا را فراگرفته بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان و پس از مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاههای تنفسی توسط دو رشته لوله آبدهی آتش نشانی، خود را به کانون این آتش سوزی رساندند و توانستند در کمترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار و از سرایت آتش به ویلاها و ساختمان های مجاور جلوگیری کردند.
فرخ تصریح کرد:آتش نشانان با خارج کردن سیلندرهای 11 کیلویی گاز مایع از بروز خطر انفجار جلوگیری کردند و همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به جستجوی محبوسین احتمالی پرداختند که خوشبختانه در زمان وقوع این حادثه فردی در خانه حضور نداشت.
وی افزود: آتش نشانان پس از مهار کامل شعله های آتش و تهویه ساختمان از دود با تحویل ملک به مالک و نیروی اتنظامی حاضر در محل حادثه به ماموریت خود خاتمه دادند.م6
عکس: پیام بیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=119403